• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

עיצוב סטודיו כושר

הקמת סטודיו לאימונים

בין אם יש לכם סטודיו ביתי או ששכרתם חלל מסוים והקמתם בו סטודיו לאימונים. כדאי שתדעו שעיצובו לא פחות חשוב מקידום העסק. עיצוב הסטודיו בצורה יפה ונכונה, יקנה למתאמנים אווירה טובה ונעימה ואולי אף יגרום להגיע אליכם יותר. לכן, במידה ואין לכם חוש עיצובי או שאתם רוצים להגיע לתוצאה מקצועית ומרשימה ביותר, מומלץ להיעזר באנשי מקצוע המומחים בכל הקשור בעיצוב ותכנון חדרי כושר וסטודיו לאימונים.

להלן כמה מהשלבים העיקריים בתהליך פתיחת סטודיו לאימונים:

  • הדבר הראשון שצריך להחליט לגביו זה התקציב. כמה אתם מוכנים להשקיע? 
  • לאחר ההחלטה בדבר התקציב אותו מוכנים להשקיע בהקמת מכון הכושר או הסטודיו מתקדמים לפיתוח קונספט המקום (סטודיו חוגים / סטודיו לשיקום / סטודיו לאימונים אישיים וכו'). 
  • בשלב הבא בונים תכנית עסקית כדי לייצר היתכנות כלכלית לעסק. 
  • מכאן ממשיכים לבחירת גודל החלל (50 מטר / 100 מטר / 200 מטר / 800 מטר + מציאת  הלוקיישן.
  • בשלב הבא ממשיכים לשלב רשימת הציוד ומה אנו רוצים שיהיה בסטודיו מבחינה פונקציונאלית שיאפשר להגשים את החזון.
  • לאחר מכן יש ליצור סקיצה כחלק מתהליך התכנון התכלול גם יצירת הדמיות בהמשך וכך יהיה ניתן לראות את החזון ממש בשתי עיניים עוד בשלב ההכי התחלתי על מנת לתקן או לשנות מה שצריך ולדעת בדיוק מה אתם מקבלים בשלב הסופי.
    הסקיצות וההדמיות יכללו את כלל הציוד, איפה יהיו המכשירים, איפה שטח העבודה, איפה המשקולות, איפה דלפק הקבלה, מה יהיה הFLOW של המקום וכיצד אנשים ינועו בחלל, משרדים, שירותים, מקלחות, מטבח, לוקרים ועוד. 
  • בחירת תאריך יעד לפתיחה כאשר בזמן זה המקום נכנס להילוך של עבודה (בחירת ציוד / ספקי מקצוע / תאורה / הגברה / שיפוץ וכו')

 

פתיחת סטודיו לאימונים אישיים

בהקמת סטודיו חדש, עיצובו הוא בין הדברים החשובים שיש לקחת בחשבון, מאחר ועיצוב נכון המקנה למתאמנים אווירה חמימה ונינוחה יגרום להם להגיע אליכם באופן קבוע ולהרגיש בבית. חשבו תמיד על המתאמן ומה יסייע לו להרגיש בנוח ולהגיע להתאמן אצלכם, החל ממטבחון קטן, תאים לשמירת חפצים ועד לפינת מנוחה. השקיעו מחשבה בעיצוב הסטודיו וצרו לעצמכם את הסטודיו היפה ביותר בעיר.

 

בחירת קונספט עיצובי

בחרו קונספט או קו עיצובי מסוים שיקנה לסטודיו את המראה הרצוי. קונספט של בריאות, הוא בין הקונספטים הנפוצים ביותר בחללים מסוג זה. באמצעות הקונספט הנ"ל תוכלו לעודד את המתאמנים שלכם לאורח חיים בריא. זאת בעזרת תמונות ממוסגרות עם טיפים לאורח חיים בריא על הקירות.

מוטב להשתמש באלמנטים שונים שיאפשרו למתאמנים להרגיש מצד אחד את מקצועיות הסטודיו ומאידך את האווירה החמה והנעימה. עשו זאת באמצעות וילונות ארוכים בצבעים מרגיעים ובהירים וגופי תאורה ייחודיים. ניתן לשלב צבעים עזים בחלק מן הקירות, לצבעים אלו יש נטייה להמריץ את המתאמנים ולגרום להם לאימון אפקטיבי יותר. מעבר לזה, ניתן לשלב אלמנטים נוספים בהתאם לקונספט העיצובי אותו בחרתם.

 

עיצוב סטודיו לאימונים – טיפים

  • בנו מקום התרעננות שישמש את המתאמנים לפני או אחרי האימון. תוכלו לשלב עציצים ופופים נוחים, שם יוכלו להמתין לתחילת השיעור או לנוח בתום שיעור אינטנסיבי. חשוב לשמור על תחושת חמימות בסטודיו בכדי שהמתאמנים ירגישו בנוח.
  • הקפידו על מיזוג אויר יעיל. כמו כן, תוכלו להסתיר את מערכת המיזוג באמצעות עיצובי גבס ייחודיים.
  • אל תזניחו את נושא האקוסטיקה. שימו לב שהקירות אקוסטיים ושהמוסיקה המתנגנת במהלך האימון אינה מפריעה לאנשים המצויים מחוץ לסטודיו.
  • דאגו לתאים אישיים לשמירת חפצים, כך המתאמנים יוכלו להרגיש בנוח בעת האימון ולדעת שחפציהם שמורים היטב. ניתן לרכוש כמה מנעולים ולהעניק למתאמנים.
  • ציוד הכושר לא אמור להיות מפוזר ברחבי הסטודיו או להיערם בפינת החדר. דאגו למקום אחסון פונקציונלי עבור כל הציוד של הסטודיו, כך תימנעו ממראה של בלגן בחלל האימונים.
  • השקיעו בעיצוב המלתחות, שכן זהו המקום בו המתאמנים יבלו בתום האימון. מוטב להציב מראה רחבה במלתחות וספסלים לשימוש המתאמנים. מיטיבי הלכת יוכלו גם לבנות במלתחות הללו סאונה.
  • במהלך העיצוב חשוב שתעבדו עם חומרים עמידים ואיכותיים, כך לא תצטרכו לשפץ או לתקן את העיצוב לעיתים קרובות.
  • דאגו למקם מראות על קירות הסטודיו. המראות מאפשרות למתאמנים לשפר תנועות שגויות שהם מבצעים במהלך האימון. ניתן להשתמש בשירותי זגג על מנת לעצב מראות ייחודיות בגדלים ובצורות שיתאימו לסטודיו שלכם בצורה הטובה ביותר

 

הקמת סטודיו לאימונים – איירון פיטנס

אנו בחברת איירון פיטנס, מספקים ייעוץ, ליווי והכוונה בכל שלבי תהליכי התכנון, העיצוב וההקמה של מכוני כושר המיועדים לכל סוגי האימונים השונים. בנוסף, על מנת להעניק לסטודיו שלכם את הנראות המושלמת, אנו עובדים עם אנשי מקצוע וספקים, מעצבת פנים, אדריכלת, בית מלאכה, מפעל זכוכיות ועוד. זאת בכדי לאפשר מענה מא' עד ת' עם סינכרון מלא אשר יעניק פתרון מושלם להקמת סטודיו שלא יהיה ניתן להישאר אדישים אליו.

כמו כן, אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של מתקני כושר איכותיים ומקצועיים ביותר, כמו כלובי משקולות וריגים, ציוד אימון, אריחי בלימה ומראות ומגוון מכשירי כושר שיהפכו את חדר הכושר שלכם למקצועי הרבה יותר. מוזמנים ליצור אתנו קשר:

בטלפון – 074-7779988

 

להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ