• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

יתרונותיו של המוט האולימפי


מוט בחדר הכושר הינו בין האביזרים הפופולריים ביותר לשימוש המתאמן ואכן יש לו ולשימוש בו מספר רב של יתרונות.
אז למה כדאי לכם להשתמש במוט ולשלב אותו כחלק ממסגרת האימון שלכם?
  1. פוטנציאל ההעמסה הופך להיות משמעותית גדול יותר באמצעות עבודה עם מוט. משמע שהיכולת שלכם לעבוד בעצימות ו/או נפח גבוהים יותר באימונים שלכם גדלים ובכך מתאפשר לכם לשפר את מסגרת האימון שלכם מהסיבה שאלו אלמנטים מרכזיים המהווים תשתית לכל תוכנית אימון.
  2. עלות מול תמורה. בעלות נמוכה יחסית בעבור מוט וציוד נלווה (פלטות) אתם יכולים לסגור לכם את רוב הפינות הנחוצות לתוכנית ומסגרת אימון טובה. במיוחד ביחס למכונות וציוד אחר.
  3. שילוב של עבודת מוט מאפשרת הרבה יותר מגוון ואופציות מבחינת וריאציות בייחוד כאלו שהן רב מפרקיות(תרגילים מורכבים). מה שגם יכול לעזור לכם לחסוך זמן מהסיבה שאתם מכסים עבודה על כמה קבוצות שרירים בפחות זמן.
  4. שימוש במוט (אשר מהווה משקל חופשי שכוח המשיכה מתנגד לו) מאפשר יותר רלוונטיות לחיי היום יום שלכם. כאשר המשקל הוא חופשי עליכם יהיה להתנגד לו בצורה מסוימת אשר תהיה יותר רלוונטית למבנה, ליכולות ולמכניקת הגוף שלכם מה שקורה פחות במכונה(בה מסלול התנועה הוא אחיד ללא שליטה שלנו). מכאן שהשימוש במשקל חופשי מומר בצורה טובה יותר לפעולות שגרתיות.

אז נכון, אולי מוט הוא לא הכרח כמו שלעשות את תרגיל הסקוואט הוא לא הכרח עבור אף אחד. אבל ללא ספק כולם יכולים להנות משלל יתרונותיו כחלק ממסגרת האימון שלכם, אז למה לא? תמיד עדיף להרחיב את ארסנל הכלים שלנו כדי לאפשר התייעלות טובה יותר לאורך זמן.

  • נוח אברמוב – מאמן אישי ומלווה אונליין.
  • noah_abramov@ באינסטגרם.
להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ