• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

חדר כושר ביתי קומפלט – עלות הקמה, טווחי מחירים ועוד

אחד מיתרונותיו המהותיים של חדר כושר ביתי הוא העובדה שהוא מאפשר לאנשים להתאמן בזמן המתאים להם, בסביבה נוחה ומוכרת ובכך לייצר סביבת אימון איכותית מבלי לצאת מהדירה. כך ניתן לחסוך זמן ומאמץ בכל הקשור לנסיעות לחדר כושר וללא הסתמכות בגורם חיצוני (שעות פתיחה, חגים וכדומה). הם נהנים מפרטיות מוחלטת, שכן אין צורך לחלוק את המכשירים והמתקנים עם אנשים אחרים, ויכולים להתאמן ללא הפרעות. כמו גם יכולים להתאים את הציוד והמתקנים לצרכיהם ובהתאם למטרותיהם האישיות.

 

אילו סוגי אימונים ניתן לבצע בחדר כושר ביתי?

להלן מספר סוגי אימונים שניתן לבצע בחדר כושר ביתי:

אימון כוח

באימוני כוח נשתמש בעומסים חיצוניים (משקל גוף, מוט, דאמבלים, מכונות וכדומה) ובתבניות תנועה שונות אשר בין היתר מדמות תנועות יום יומיות (משיכות, חתירות, שפיפות וכדומה) בצורה פרוגרסיבית ומותאמת מטרה על מנת לעודד אדפטציות כגון: היפרטרופיה, חוזק, גמישות, פיתוח כוח צפיפות עצם ועוד דברים חיצוניים כגון: מסוגלות אישית, יכולות מוטוריות,  בטחון עצמי וכדומה.

אימון קרדיו 

אימון המשלב תרגילים כמו ריצה, שחייה, רכיבה על אופניים, וכו'. נועד לשפר את יכולת סיבולת הלב ריאה, מה שגם יכול לעזור באופן עקיף לשיפור יכולות ההתאוששות באימוני הכוח.

אימון קרוספיט

מדובר בסוג מיוחד של אימון המשלב תרגילי משקולות, אירוביקה ותנועות פונקציונליות. המטרה העיקרית היא לפתח כושר גופני משמעותי, המשלב בין כל המרכיבים של כוח, סיבולת, גמישות, מהירות, יכולת אירובית ועוד.

אימון גמישות

אימון המתמקד בעיקר בשיפור טווח התנועה והגמישות של השרירים והמפרקים בגוף. 

אימון גומיות / רצועות

אימון המתמקד ברצועות ו/או גומיות, שניתן להשתמש בהן בכל מקום ובכל זמן. רצועות יכולות לאפשר לנו עבודה מגוונת בכל הקשור לתבניות תנועה שקשה יהיה לנו לאלתר ללא הציוד המתאים. בגומיות ניתן להשתמש כעזר על מנת לייצר נפח עבודה בעצימות נמוכה או לעבודת חיזוק ספציפית על נקודות חלשות. לרוב יהיו כלים משלימים באימוני הכוח אך ניתן לייצר איתן תוכנית שלמה ומותאמת מטרה.

כמובן שניתן לבצע סוגי אימון נוספים רבים.

 

 

האם המקום בו מקימים את חדר הכושר הביתי – ישפיע על חווית האימונים?

התשובה הקצרה היא: כן. לכל מקום יש את היתרונות והחסרונות שלו. 

 

חדר שינה: 

הקמת חדר כושר בחדר השינה תתאים לאנשים שלא צריכים הרבה מרחב, ויכולים להשתמש במיטה שלהם עבור חלק מהתרגילים (אלא אם כן יש להם מספיק מקום על הרצפה). יש לוודא שיש מספיק מקום לכל הציוד הנדרש לאימון, בין קירות החדר. 

לעתים צריך להזיז רהיטים, כדי לוודא שיש מספיק מקום להתאמן בו. חדר כושר בחדר השינה יתאים לאנשים שמתכננים לארגן לעצמם אימונים אישיים, ופחות לאנשים שמעוניינים להביא לקוחות לאימונים פרטיים.

לאחר שזאת נאמר, כיום יש שלל פתרונות של ציוד מתקפל וניתן גם כן בחדרי שינה להגיע לתכנונים מאוד יפים וכך גם לתוצאות.

 

חצר:

בחצר יש הרבה חלל (תלוי בגודל החצר) שניתן להשמיש לטובת המכון הביתי. מסיבה זו, ניתן למקם ציוד גדול יותר, כמו ספסלים, מוטות, מכונות, מזרנים וכן הלאה. בנוסף, ניתן להתאמן באווירת חוץ וטבע, ולהנות ממשבי הרוח הנעימים. 

מנגד, יש לקחת בחשבון את השפעות מזג האוויר. ישנן עונות קרות וגשומות יותר שעשויות להשפיע על חווית האימון. לכל הפחות, כדאי למצוא דרך להגן על הציוד, או לקנות ציוד חסין לתנאי מזג האוויר. 

בנוסף, בחלל לא מקורה (לרבות 4 הקירות), ניתן להיחשף לרעשי הסביבה ולכל מה שקורה מסביב.

 

מקלט:

גם במקלט ניתן למצוא שטח זמין למיקום מכונות ודברי כושר שונים (תלוי בגודלו), ועם זאת, לעתים יהיה צורך לשפצו על מנת להתאים אותו מבחינת תאורה, ואוורור, וכל התאמה נדרשת אחרת לחוויית מכון ייחודית. יש לוודא כי יש בו מקורות אוורור מספקים וכי הוא מאפשר חווית כושר נעימה למתאמנים בו.

כמו כן חשוב מאוד לוודא את גובה התקרה במקלט, מכיוון שלרוב גובהם אינם ממוצע ויכול להשפיע על כל תכנון ובחירת הציוד למקום.

 

חדר יעודי:

בחדרים יעודיים ומרחבים בבתים אשר מיועדים ומוגדרים מראש לחדר כושר עוד משלב הבניה של הבית ניתן לדבר רבות וכמובן כל האפשרויות פתוחות מרגע תחילת הבניה.
החל מהמבנה המיועד, המרחב, הריצוף, תאורה, גבהים, אקוסטיקה וכמובן יורד עד לפרטי ציוד האימון האפשריים והפרטיים הסופיים.

 

כמה עולה לבנות חדר כושר?

מדובר בהשקעה שתלויה בצרכי המתאמן. באופן כללי, זה מתחיל מ-3,000 ₪, ויכול לטפס ככל שצריכים יותר ציוד וצרכי האימון הם יותר ספציפיים ורחבים, ויכול להגיע, כמובן, עד חדרי כושר של יוקרה.

 

לסיכומו של דבר

הקמת חדר כושר ביתי דורשת לקחת בחשבון את צרכי המרחב והציוד הנדרש לסוגי האימונים שרוצים לבצע (מסיבה זו חשוב להקפיד על רכישת ציוד באיכות טובה שיתאים לצרכי המתאמנים). בנוסף, יש לשים דגש על עיצוב החלל, כולל: הרצפה, התאורה, האקוסטיקה והאוורור, כדי ליצור סביבה נוחה ומעוררת השראה לאימונים.

הקמת חדר כושר ביתי מתאימה לאנשים שרוצים לשפר את כושרם הגופני ולתרגל בנוחות הבית, במגוון אימונים ופעילויות גופניות שונות. זוהי השקעה שיכולה לחסוך גם בזמן וגם מאמץ.

 

איפה ניתן למצוא ציוד להקמת חדר כושר?

חברת איירון פיטנס מתמחה בתחומי הפיתוח מוצרים, תכנון, הקמה, שיווק ויבוא ציוד ספורט מקצועי.

החברה שמה דגש על איכות מעל הכל.

אחת ממטרות החברה היא לשמר ולשפר את רמת האתגר והפונקציונאליות של אימונים במרחב מוגבל (כמו חצר, חדר שינה, מקלט או חדר כושר קטן) ולשפר את תפקודו של כל מתחם באשר הוא, גדול או קטן,על מנת למקסם את יעילותו הן מבחינה פונקציונאלית והן מבחינה פיננסית / עסקית.

למטרה זאת, איירון פיטנס מפתחת, מייצרת, מייבאת, משווקת, מפיצה ונותנת שירותים עבור מספר רב של מוצרים תחת המותג שלה וכן ממותגים רבים אחרים.

החברה מציעה מגוון רב של מוצרים עבור אימוני התנגדות.

החזון של איירון פיטנס, הוא לתמוך ולקדם את הספורט בישראל ואת אימוני הכח בפרט, כדרך הנגשת חדרי כושר מולטי-פונקציונאליים במינימום מרחב ובניצול מקסימלי.

איירון פיטנס רואה ערך עליון במתן שירות ואחריות מצוינים. היא שומרת מלאים ברוב המוצרים המאפשרים לתת מענה מהיר לרוב הבעיות, ומחזיקה בכל הציוד במחסניה במלאי, ובכך מאפשרת אספקת ציוד מהירה מאוד.​​

חברת איירון פיטנס מתמחה בייצור ופיתוח ובמגוון רחב של שירותים כמו תכנון, העמדה, והקמה של מתחמי אימון כל זאת על מנת להתגבר על כל מכשול או בעיה עבור כל לקוח ולקוח.

להתייעצות מקצועית (גם בנושא עלות הקמת חדר כושר) ניתן להתקשר למספר הטלפון 074-7779988.

 

להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ