• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

הקמת מכון כושר בבניין מגורים

חדר כושר בבניין

לא חייבים לגור במגדל דירות יוקרתי כדי ליהנות מחדר כושר בבניין המשותף – בעזרת ניצול חלל מתאים ותקציב סביר בהסכמת הדיירים ניתן לשקול ברצינות הקמת חדר כושר בבניין המגורים לטובת כלל השכנים.

 

זהו הרבה יותר מטרנד חולף, זהו בונוס נפלא לדיירים, המעודד שמירה על בריאות וכושר מבלי לצאת אפילו מהבניין, תוך הכשרת חדר לא מנוצל והפיכתו למקום נעים ומזמין שגם מעלה את האטרקטיביות של הבניין כולו. כאשר מדובר על הקמת חדר כושר בבניין מגורים משותף שהכניסה אליו מוגבלת לדירים בלבד, מכסת הדרישות יורדת וקל יותר לפתוח חדר אימונים שכזה ללא הוצאות רבות או צוות מקצועי נלווה לביצוע האימונים.

 

עליכם כמובן לתכנן את חדר הכושר ואת סוג הציוד אותו תרכשו עבורו, כמו גם לבדוק ולהסדיר את נושא הביטוח. אם אתם מתקשים בנושא, תוכלו לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום.

כאשר יש נגישות לציוד ספורט וכושר כה קרוב הסבירות להשתמש בו עולה. הרי אין צורך להניע את הרכב, לעשות מנוי יקר לחדר כושר פרטי ולחפש שעה פנויה בלוח הזמנים היומי שמתאימה גם לשעות הפעילות של מאמני הכושר. כל שצריך הוא לרדת במדרגות או במעלית, אפילו בביגוד הביתי שלכם, בכל שעה שתרצו.

 

הדמית חדר הכושר בבניין

קבלנים ומנהלי פרויקטים מבינים כיום עד כמה יש צורך בהדמיות עבור חדר כושר. בין אם מדובר באילוסטרציה דו ממדית ובין אם מדובר בהדמיה תלת ממדית, הדמיה לחדר כושר מסוגלת לתת מענה ויזואלי להרבה שאלות שעולות בשלב התכנון, רגע לפני הביצוע. הדמיה לחדר כושר מהווה לא פעם חלק ישיר ממערך השיווק של המקום או כהצגה בפני דיירי הבניין כאופציה להקמת חדר כושר בבניין בו הם גרים. כאשר הדיירים רואים בצורה ויזואלית איך המקום עתיד להראות, הדבר מעורר בהם יותר אמפטיה ותחושה שהקבלן או היזם שמולו הם מתנהלים, רציניים בכוונותיהם.

 

חוק חדר כושר בבניין מגורים
על פי חוק מכוני כושר (רישוי ופיקוח), התשנ"ד-1994, חלה חובת נוכחות מדריך כושר מקצועי ומוסמך לכך בכל שעות פעילות חדר הכושר. אמנם, מכון כושר המצוי בבניין מגורים יהיה פטור מנוכחות מדריך אם הוא משמש את המתגוררים בבניין באופן בלעדי ואינו פתוח לציבור הרחב.
כמובן שיש להתייחס לגילאי הנוכחים והאם מדובר בקטינים. עובדה זו הופכת את תפעול חדר הכושר בבניין המגורים שלכם לפשוטה אף יותר.

 

הקמת מכון כושר בבניין מגורים – דגשים

יש לקחת בחשבון את המשתנים הבאים בתהליך הקמת חדר הכושר בבניין המגורים שלכם:

  • כמות דירות במבנה – על פי כמות הדיירים יש לבחור את גודל החלל. ככל שיש יותר דיירים כך יש לבחור בחלל יותר גדול ומרווח או לתכננו בצורה כזו שתחסוך מקום ותהווה כמספיק אטרקטיבית ופונקציונאלית עבור כמות הדיירים הרצויה.
    ניתן לעשות זאת ע"י תכנון חכם עם מוצרים מודולריים המיועדים לכך בשילוב פתרונות אחסנה חכמים.
    טווח גילאים – יש להתאים את סוגי האימונים הייעודיים בחדר הכושר לטווח הגילאים של הדיירים.
    ציוד דרוש ואופי אימונים רצוי – לכל סוג אימון יש צורך בציוד שונה. לדוגמא: מזרני אימון לפילאטיס, רצועות כוח וריגים לקרוספיט, כלובי משקולות לחדר כושר וכן הלאה.
    כמות משתתפים בו-זמנית – חשוב לבחון את כמות המתאמנים המרבית שיוכלו להתאמן במקביל בחדר הכושר. במידה ותרצו שחדר הכושר יכיל מספר גדול של מתאמנים במקביל, יש לעצב את החלל ואת המכשירים כך שלכל מתאמן יהיה טווח תנועה ומרחב אימון תתקין כדי שלא ייגרמו פציעות במהלך האימונים. 
  • זמן אספקה מספק המהווה מספיק זמן לתכנון מוקפד, ולעיצוב רצוי או מותאם אישית מראש.

 

מתחמי אימון פונקציונאליים

אימון פונקציונלי שם לעצמו למטרה לחזק את השרירים שמופעלים בעצימות הגבוהה ביותר במהלך חייכם ולהגיע למקסימום תוצאות במינימום זמן. האימון הפונקציונלי שם דגש על התנועות והפעולות שאנחנו נוהגים לבצע מדי יום, על מנת שנוכל לבצע אותן בצורה בריאה ונכונה יותר. ישנם סוגים רבים של אימונים פונקציונליים ביניהם קרוספיט, TRX, פילאטיס ועוד.

בשונה מאימון כוח בחדר כושר, בו אתם שמים את הדגש בכל פעם על שריר אחד או על קבוצת שרירים מסוימת (תלוי בסוג האימון), האימון הפונקציונלי משלב עבודה על מספר מישורי תנועה בתוך האימון, מה שיוביל אתכם לגוף חזק ויציב.

 

הקמת חדר כושר – איירון פיטנס

אנו בחברת איירון פיטנס, מספקים ייעוץ, תכנון, ליווי והכוונה בכל שלבי התהליך של תכנון והקמת חדר כושר בכל חלל שתבחרו לרבות בניני מגורים, קומות עבודה ועוד.
חברת איירון פיטנס מספקת אילוסטרציה דו ממדית והדמיה תלת ממדית בהתאם לתכנון המקום, אשר מהווה אבן דרך משמעותית להגשמת החזון הניתן לראות באופן מציאותי עוד בשלב ההקמה.

כמו כן, אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של מתקני כושר איכותיים ומקצועיים ביותר, כמו כלובי משקולות וריגים, ציוד אימון, אריחי בלימה ומראות ומגוון מכשירי כושר שיהפכו את חדר הכושר שלכם למקצועי הרבה יותר. מוזמנים ליצור אתנו קשר:

בטלפון – 074-7779988

 

להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ