• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

חדר כושר ביתי

תמיד חלמתם על חדר כושר בבית?

המוזיקה שאתם אוהבים? בלי הסחות דעת? בלי המתנה ארוכה למתקני הכושר? בלי הגבלת שעות כניסה?

להיות בעלים של חדר כושר ביתי הינו חלום של הרבה אנשים. היום, חלום זה הפך לדבר בר הישג.

יותר ויותר אנשים מבינים את היתרונות שיש לחדר כושר ביתי על פני חדר כושר מסחרי, בייחוד לאור השפעות הקורונה בכל העולם.

אל לכם לחשוב שיש צורך בשטח גדול ונרחב על מנת להקים את חדר הכושר. כשמדובר על בניית חדר כושר בבית, כל מה שדרוש הוא מעט מקום בחצר, בחדר שינה, במחסן או במקלט – אין זה כלל משנה. 4-5 מ"ר יעשו עבודה נפלאה ויהפכו מרחב סופר קטן לסופר פונקציונאלי.

כמו כן, היום דבר זה הפך להיות ישים מבחינת מחיר בעיקר כאשר להיות בעלים של מכון כושר ביתי בעולם שבו אורח החיים התחיל להיות יותר ויותר עמוס הפך להיות קריטי.

מכון כושר בבית – יתרונות

הנה כמה יתרונות משמעותיים לחדר כושר ביתי ולסיבה שאולי שווה גם לכם להשקיע באחד כזה:

  • חסכון בזמן – כשחדר הכושר שלכם הוא ליטרלי מרחק של דלת מכם, אין יותר נסיעות ואפשר לחסוך זמן יקר יותר לדברים אחרים בחיים – להיות יותר פרודוקטיביים. אימון של שעה הופך להיות אימון של שעה לעומת שעה וחצי במקרה הטוב כשכוללים נסיעה לחדר הכושר, התארגנות ונסיעה חזרה הביתה. את הזמן שחסכתם תוכלו לנצל לעוד זמן משפחה, תחביבים חדשים, פיתוח עסקי ועוד.
  • אין צורך להמתין למתקני כושר – נגמרה ההתעסקות בחיפוש אחר מי שמתאמנת בכלוב הסקוואט או האם אפשר להיכנס יחד עם מתאמן נוסף במשיכה מפולי. מעבר לחוסר נוחות ולהתעסקות שלפעמים יכולה להיות לא נעימה, מדובר בעוד זמן שאתם יכולים לחסוך בתוך האימון, מה שלאורך זמן הופך ליותר ויותר קריטי.
  • פתוח 24/7 – החיים עמוסים ולפעמים זה כמעט בלתי אפשרי להספיק להגיע לחדר הכושר בטווחי הזמן שהוא פתוח, בחדר כושר ביתי אין דאגה שכזאת. לדוגמא, אם סיימתם לעבוד ב-21:00 בערב, אתם יכולים ללכת להתאמן גם ב-22:00. מתחילים לעבוד ב-06:30, אתם יכולים לקום מוקדם יותר ולהנות מאימון של שעה.
  • אין הסחות דעת – אין רעשי רקע, אנשים שמפריעים לכם ומוציאים אתכם מפוקוס. אתם יכולים להיכנס לזון שלכם מבלי לאבד ריכוז ולהפיק את המקסימום.
  • חדר כושר שלכם-חוקים שלכם – אתם יכולים להפעיל את המוזיקה שאתם אוהבים בווליום שאתם בוחרים, לבחור את הטמפרטורה שתהיה בחדר הכושר ועוד. אין מתאמנים נוספים מסביב שישפטו אתכם, להתלבש איך שתרצו, לשכב על הרצפה כמה דקות אחרי סט קשוח ואפילו תוכלו לעשות סופר סטים בקלילות כי אין אף אחד שיפריע.
  • הזדמנות שלכם לתת ליצירתיות שלכם לפרוח. – עיצוב חדר כושר בבית מאפשר לכם לתת לדמיון שלכם להוביל אתכם איך שתרצו. כלוב צבוע, גרפיטי על הקיר, ציוד מיוחד וספציפי שאין בשום מקום, זה המקום שלכם ויש לכם את החופש לעצב אותו איך שתרצו ועל פי איזו נישה שתבחרו.
  • אין תלות – כשמדובר בחדר כושר ביתי, אתם לא תלויים בשום גורם חיצוני, אתם חופשיים ומשוחררים להתאמן מתי שתרצו. קורונה? חגים? חדרי הכושר סגורים? זה כבר לא רלוונטי כלפיכם, אתם כבר לא נתונים לסיטואציות הללו.
  • פוטנציאל לחיסכון בכסף – היום, הוצאה כספית על בניית חדר כושר ביתי וסטנדרטי הוא לא גזרה משמיים, זאת בשונה מהעבר שאז התהליך היה כרוך בהוצאות כספיות גדולות למדי. כמו גם, שמדובר בהוצאה יחסית חד פעמית ללא הוצאות נלוות לאורך זמן (אלא אם תרצו להוסיף עוד ציוד אבל לא מדובר בהוצאות שוטפות). לאורך זמן, אתם יכולים לחסוך כסף על מנוי חדר הכושר, על הנסיעות ועל הוצאות נלוות נוספות. מעבר לכך, ציוד שכזה שומר על הערך שלו בצורה טובה ולא מאבד מערכו בצורה משמעותית. כך, גם אם נניח והחלטתם למכור אותו, אתם תוכלו להחזיר את הכסף שהוצאת עליו יחסית מהר.

 

 

עיצוב חדר כושר בבית

על מנת להנות מאימון מקצועי בחדר הכושר הביתי שלכם, יש צורך לתת תשומת לב לעיצוב החלל. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם לעצב את חדר הכושר שלכם:

  • אקוסטיקה – בחדר כושר מאוד מומלץ לשמוע מוזיקה בווליום גבוה, להזרמת האדרנלין ולהגברת הקצב אולי לפני סט כבד! לשם כך, וכדי לשמור על אווירה נעימה ולא עצבנית, רצוי לדאוג שתהיה תקרה או קיר אקוסטי.
  • תאורה – דאגו שבחדר תהיה תאורה חמה ולא קרה ופלואורסנטית. תאורה חמה תאיר את החדר באור אמתי וטבעי ותאפשר לכם לראות את הגוונים האמתיים של גופכם ושל מסת השריר שאתם בונים. כדי להבליט את מראה הגוף, רצוי למקם את התאורה בתקרה.
  • אוורור – הדבר הראשון שעליכם לבדוק בבחירת החדר המיועד, הוא האם יש בו מספיק אוורור, שחיוני לאימון תקין. הפתרון האידיאלי הוא כמובן לנצל את המרפסת הביתית, אבל גם חדר סגור יוכל להתאים אם יצויד במאוורר יעיל. לאחר שבחרתם בחדר כזה, דאגו שהמאוורר לא יופנה אליכם, כדי שלא תתקררו במהלך האימון
  • מראה: מומלץ לרכוש לחדר כושר הביתי מראה שטוחה ולא מעוותת.חשוב לזכור שמראה מעוותת נותנת תמונה שקרית לבבואתכם, היא מרזה או מגביהה אתכם. מראה שטוחה תאפשר לכם לבקר את תנועתכם ולתקן תנועות שגויות.
  • רצפה – מומלץ לרכוש אריחי גומי – בלימה הסופגים רעשים וחבטות. אריחי הגומי סופגים את הרעש, וגם מגנים על הרצפה כאשר נופלת עליה משקולת.
  • צבע –  רצוי לצבוע את חדר הכושר בצבעים בהירים ולא בצבעים בעלי גוון חזק וצעקני. שהות ממושכת בחדר שגווניו כהים או צעקניים משרה אווירה עצבנית ופוגעת בנינוחות שלכם

 

טיפים לבחירת ציוד מתאים

ציוד שמיש ופונקציונאלי – בכדי להקל על רכישת הציוד לחדר הכושר, אתרו מוצרים וציוד שיוכל לספק לכם את כל התשובות גם בעלות זולה או בהתאם לתקציבכם. לאחר רכישה של אריחים, הצטיידות ועיצוב במראות ומראה עיצובי, רכשו את הציוד הפונקציואלי ביותר, שיתן לכם את מירב האפשרויות בהתאם לתקציבכם, כגון כלוב משקולות, מוט אולימפי, ספת משקולות, משקולות יד, כדורי כוח וגומיות אימון. לרוב, לחדרי כושר ביתיים, רוכשים סט משקולות מותאם, כלוב בסיסי עם מוט משקולות וצלחות משקל לביצוע אימון כח בסיסים, ובנוסף מצטיידים באביזר אירובי כגון אופניים או הליכון.

בדקו מיהי החברה המייצרת את המכשירים – מכשירים מבית היוצר של חברה ידועה באים עם כתובת למקרה של תקלות. כיוון שיש להניח שאינכם מתמצאים ביצרניות השונות, התייעצו עם המוכרים בחנויות הספורט. בדקו אם החברה שממנה אתם רוכשים את המכשירים מספקת לכם אחריות, אם יש ברשותה חלקי חילוף ושירות אחזקה.

עיצוב חדר כושר ביתי – איירון פיטנס

בשורה התחתונה, חדרי כושר ביתיים יכולים לעזור לכם מאוד ויכולים להיות, פוטנציאלית, אחד ההשקעות הכי טובות שתעשו לבריאות ולגוף שלכם.

ישנם הרבה סיבות למה שווה להקים אחד וזה לא כזה קשה כמו שאפשר לחשוב. כמובן שתמיד אפשר להתחיל בקטן ולאט לאט להתרחב במידה ותחליטו.

כמו כן, ניתן תמיד לראות מספר רב של דוגמאות מציאותיות, סקיצות והדמיות בכדי לקבל רעיונות במידה ואינכם רואים כיצד ניתן ליישם את זה במרחב שלכם.

להרחבה נוספת ושיחת ייעוץ אתם תמיד מוזמנים לפנות אלינו ואנו נשמח לסייע 074-7779988.

להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ