• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

הדמיית חדר כושר

תכנון חדר כושר

תהליך הקמת חדר כושר בנוי מכמה שלבים, כאשר השלב הראשון הוא שלב התכנון. בשלב זה, יש לקחת בחשבון מספר משתנים שאחד מהחשובים ביותר הוא אפיון חדר הכושר. הכוונה באפיון הינה לתת מענה לשאלה באיזה תחום אתם מתמחים? אימוני כח? קרוספיט? שיקום? אימונים פונקציונאליים? קונספט של אימונים בני 30 דקות? מועדון כושר אינטראקטיבי? ספינינג? אומניות לחימה משולבות? קליסטניקס? 

אפשר כמובן להתמחות ביותר מתחום אחד, אבל עדיין חשוב לפתח את הקונספט הייחודי שיבליט את הבידול (השוני) שלכם בכדי לא להיות עוד חדר כושר מן המניין אלא ה-חדר כושר המרכזי באזור הגאוגרפי בו אתם נמצאים. 

לפני שאתם ניגשים לקנות את הציוד הדרוש, חשוב שתשבו עם עצמכם ותאפיינו את המקום שלכם. הגדירו במדויק את הפרטים הבאים:

  • קונספט המקום.
  • קהל היעד שלכם.
  • סל המוצרים והשירותים שאתם הולכים להציע.
  • הלוקיישן בו אתם מתכננים לפתוח את חדר הכושר.
  • התקציב וההון הראשוני לפתיחת חדר הכושר או הסטודיו ועוד.

 ניתן ואף מומלץ להיעזר בשירותי אנשי מקצוע המתמחים בכל הקשור בתכנון והקמת חדרי כושר. 

 

הדמיית מכון כושר

יותר ויותר קבלנים, אנשים פרטיים ומנהלי פרויקטים מבינים כיום את הצורך שיש בהדמיות עבור חדר כושר. בין אם זה שימוש כאילוסטרציה דו ממדית ובין אם זו הדמיה תלת ממדית. הדמיה לחדר כושר מסוגלת לתת מענה ויזואלי להרבה שאלות שעולות בשלב התכנון, רגע לפני הביצוע וכבר עוד בשלב החלום והחזון. בעזרת הדמיה ניתן לתכנן ולעצב את חדר הכושר תוך מתן תשומת לב וטיפול בכל הפרטים הקטנים.

כאשר מדובר על הדמיה תלת ממדית, ניתן לבנות את חדר הכושר כולל כל הציוד האירובי והאנאירובי, חדרי שרותים, מלתחה, לובי וכדומה. הדמיה תלת ממדית מאפשרת למקם את המצלמה הווירטואלית בכל מקום בחלל ולבחור את זווית הצפייה. ניתן להוסיף ולשנות את התאורה במקום; "לשחק" בין יום לבין ערב ולהתרשם ממראה חדר הכושר. כמו כן, ניתן להוסיף מודלים תלת ממדיים של הציוד האמתי שאמור להיות במקום. חברות ציוד כושר רבות מייצרות מודלים תלת ממדיים רבים של הציוד שלהם שניתן להשתמש בהם בהדמיה. הדמיה תלת ממדית מאפשרת להוסיף אנימציה (תנועה), להפוך את ההדמיה מתמונה לסרטון קצבי עם מוזיקה, כתוביות וקריינות ובכך להעניק ממד נוסף לצופה.

 

עיצוב חדר כושר לאימונים פונקציונליים

אימון פונקציונלי הוא סוג של פעילות גופנית, המאופיינת במינימום מכשור ובזמן ביצוע קצר. מטרתו לדמות ולשפר פעילויות יומיומיות כדוגמת הליכה, כפיפה וכו'. בגוף האדם ישנם שרירי ליבה והאימון הפונקציונלי מערב שרירים אלו עם קבוצות שרירים שונות, הפועלות יחד בכמה מישורי תנועה במקביל לצורך במתן יציבות וכוח. על כן, במידה והחלטתם לפתוח חדר כושר ייעודי לאימונים פונקציונליים, יש צורך בהתאמת אביזרי הכושר והציוד הנלווה לאימונים אלו.

קיימים סוגים שונים של אימונים פונקציונליים, וביניהם:

  • פילאטיס
  • קרוספיט
  • טיפוס 
  • TRX

 

לכל אחד מסוגי אימון אלו, יש אביזרים ספציפיים שיתאימו לסוג האימון. לדוגמא: מזרני אימון לפילאטיס, רצועות כוח וריגים לקרוספיט, כלובי משקולות לחדר כושר וכן הלאה. חדרי כושר מעוצבים נכון, מעניקים למתאמנים חווית אימון מהנה ויעילה. מעבר לכך, חדר כושר שמעוצב בצורה נכונה מקטין את הסיכויים שהמתאמנים ייפגעו במהלך האימונים. זאת משום שאם בשלב תכנון חדר הכושר, לקחתם בחשבון שיש למקם כל מתקן במרחק שיאפשר מרחב אימון תקין, הסיכויים שמתאמנים ייפצעו ממשקולות וכדומה קטנים. 

 

עיצוב חדר כושר – איירון פיטנס

אנו בחברת איירון פיטנס, מספקים ייעוץ, ליווי והכוונה בכל שלבי תהליכי העיצוב וההקמה של מכוני כושר המיועדים לכל סוגי האימונים השונים. בנוסף, על מנת להמחיש לכם עד כמה שניתן איך ייראה חדר הכושר שלכם, אנו מספקים לכם סקיצות והדמיה מציאותית ברמה מאוד גבוהה בתלת מימד לחדר הכושר העתידי שלכם.

כמו כן, אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של מתקני כושר איכותיים ומקצועיים ביותר, כמו כלובי משקולות וריגים, ציוד אימון, אריחי בלימה ומראות ומגוון מכשירי כושר שיהפכו את חדר הכושר שלכם למקצועי הרבה יותר. מוזמנים ליצור אתנו קשר:

בטלפון – 074-7779988

 

להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ