• מוצרים חדשים ועסקאות שוות!
  • מלאים חוזרים, מוצרים חדשים בהנחות מטורפות ברכישה מוקדמת.
  • מהרו להכנס לעמוד העסקאות - DEALS!!
  • משלוחים בעלויות מוזלות וזמני אספקה מהירים בין 3-7 ימי עסקים!

אימוני התנגדות וחשיבותם למלחמה בסרקופניה

ישנם המון יתרונות שניתן להשיג מאימוני התנגדות, יתרונות שאנחנו בתור חברה צעירים לא בהכרח נראה או נשים לב אליהם.
בדרך כלל נסתכל על תגמולים קצרי טווח (יחסית) כמו – איך זה יגרום לי להרגיש, איך אראה או איך אשיג שיא חדש בסקוואט וכל אלו דברים מעולים שלעצמם. אבל, חשוב שנלמד ונכיר על השפעתם לא רק בטווח הקצר. חשוב גם שנלמד על השפעתם וחשיבותם בטווח הארוך, על איך אימוני התנגדות הכרחיים בכל הקשור לבריאות ולעצמאות שלנו בשנים הבאות ועל פי כך, לתעדף אותם בחיינו.

 

אז מהי סרקופניה?

 

סרקופניה מוגדרת כאובדן מסת שריר ואיכותו עד כדי דילולו. דבר שטומן בחיקו שלל של סיכונים, כגון: חולשה, פגיעה ביכולות התגובה, פגיעה בכוח השרירי ובעצמאות, נכות, בריאות כללית ואף תמותה. סרקופניה הוגדרה כמחלה לכל דבר. נראה שמהעשור השלישי לחיינו אנחנו נתחיל לאבד בין 3-8% ממסת השריר בעשור ומצב זה מחמיר גם בעשור השישי.

 

אימוני התנגדות כאמצעי

 

אומנם סרקופניה הינה חלק בלתי נפרד מחיינו אך נמצא שאימונים, בדגש על אימוני כוח יעזרו לנו לבנות/לשמר מסת שריר, להגדיל את הכוח השרירי ולמנוע/למזער את התופעה בשילוב של תזונה מאוזנת עם דגש לצריכת חלבון מספקת. אימוני הכוח צריכים להיות בעדיפות עליונה בכל הקשור לפיתוח מסת שריר ומניעת תסמיני התופעה, אך אם זאת, תמיד מומלץ לשלב פעילויות נוספות ולשמר אורח חיים פעיל. כמו כן, אין זה אומר שמצבו של מי שבעשור השישי לחייו אבוד. נראה שבצורה יחסית גם אוכלוסייה מבוגרת, אפילו אם לא התאמנה לפני יכולה לפתח מסת שריר וכוח שרירי בדומה לאוכלוסייה צעירה, מה שבמקרה שלהם יכול להציל את חייהם ולא, אני לא מגזים.

 

לסיכום

 

מסת שריר הינה חשובה והופכת לחשובה יותר ככל שנתבגר. למרות שזה נראה רחוק מרובנו עכשיו, גם אנחנו נתבגר וההחלטות שנעשה עכשיו ישפיעו על חיינו בעתיד, לטוב ולרע. כולנו צריכים לשלב אימוני כוח בחיינו מהמון סיבות, בין עם בריאותיות, פיזיות ומנטאליות ואף פעם לא מאוחר מדי כדי להתחיל (אף פעם!). אם האנשים החשובים לכם מסביבכם לא מרימים או לכל הפחות מבצעים פעילות גופנית כלשהיא, אולי שווה ללמד אותם למה חשוב לעשות זאת ולמה כדאי להם להתחיל ולהפנות אותם לגורמים מקצועיים. זו גם אחת הסיבות למה חשוב לפתח הרגלים וללמוד את הכלים שיעזרו לכם לייצר אורח חיים בריא וחזק, כזה שישמור עליכם לאורך שנים על גבי שנים.

 

  • נוח אברמוב – מאמן אישי ומלווה אונליין.
  • noah_abramov@ באינסטגרם.
להקמת מתחם אימונים רב תכליתי
אין מוצרים בסל הקניות.
סגירת חלון
WhatsApp
היי, נשמח לסייע בכל שאלה, אנו זמינים בווטסאפ